torsdag, september 10

vräkning?

mina kära bloggläsare

det här är en sån dag
där allt bara blir fel.
vad/hur man än gör. gud måste sitta där uppe och skratta o peka på mig asså.
shit.
hatar migsjälv att jag gör allt fel ibland

tack kära grannar, vräkningsmetoden va ett nytt sätt att göra mig pisst på :) (y)
lingonveckan. underbart.
när jag dansar, brukar ja inte kolla i spegeln av ren reflex.
jag kan inte kolla på nått specifikt föremål direkt. men så tänkte jag,
vafan, måste ju se hur jag ser ut:D 
spegelbilden blev en glädjedödare. fyfan va ja såg patetisk ut.

jävla matteläxa är ju min highlight of the day :D:D:D:D..... not

BAJSBAJBSJBS älskar att klaga på livet- pessimisst ? -jomenvisst
skyller på mens
hejdå

1 kommentar:

Emma sa...

Tjo mitt gos! Jag länkar till dig från min blogg nu =) Fika imorgon ! Puss!

Skicka en kommentar