onsdag, september 2

FUCK it

jag säger bara
FUCK IT.


fuck alla retards som inte fattar bättre.
fuck alla som säger att de regnar när dom står o pissar på mig.
fuck alla gånger jag inte borde ha hållt käften
fuck alla gånger jag inte ställt mig upp och spottat dig i facet.
fuck alla tårar jag fällt över dig.
jag sa FUCK, för alla gånger ni sagt:
det ordnar sig.
men jag vill också uttrycka mig som den optimist jag är.
fint väder, nästan inga kläder, assköna typer i min skola
speciellt lilla emma som jag bekantat mig med:) min katt
är typ bäst i hela världen, jag har jävligt bråttom men jag
hinner stanna upp och kolla åt båda hållen innan jag korsar
vägen. älskar mina underbara drömmar om nått bättre,
älskar att veta att gud hatar mig alla dessa sömnlösa nätter.
puss på allt :*

peace / Ronja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar