söndag, september 6

en sjuuuuk söndag

 ronja ronja.... vad gör du med din söndagmorgon?
jo, jag vaknar upp, svettig som ett svin. den gamla vanliga huvudpersonen i mina mardrömmar väcker mig och jag märker att jag är jätteförkyld. great, va de första som kom på tanke. så jag har legat i soffan heeela dagen. (rätt skönt iofs) och de enda jag har åstadkommit är 5 steg till kylen som en vandrande zombie. sen kommer morsan hem med en överraskning åt mig.
Den nya Stehenie Meyer boken. "Genom Dina Ögon".
ÖVERLYCKLIG! så nu har jag äntligen nått jag kan göra som inte är för ansträngande eller tråkit. jippie:)
kommer säkert bli tokförälskad i nästa hunk i hennes bok.
Edward skulle ju inte sitta fel lixom;)
så puss på er. jag vet att ni är avis , inte på lilla sjuklingen bakom skärmen, men min bok minsann mohahahah !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar