onsdag, december 2

sunshine eeeeyh ohh


ZZzzzuuuupertrött när jag vaknade och skulle kämpa mig upp ur sängen..
lyckat? nej. baby ligger breve och de är ju sååå mysigt så kunde inte hjälpa att gå upp senare än planerat.. Sen när man väl är "klar" så går man ut och BAAAM ! jag frös seriöst ballarna av mig!

Ska fan börja ha en såndär rosa overall på mig när jag ska ut, som när man va liten.
ascoolt.
iallafall, en helt okej dag i skolan. sluta kl ett och då sken solen utahelvete!
så då blev jag lycklig och dansade hela vägen hem hahahha. jag får!

skäms lite för att jag o mina polare är tvugna att hoppa ur ut öppet hus ikväll..
vi hade inte hunnit göra klart våran grej. så blir vell förhoppningsvis nångång
i början av årsskiftet.
aja, ska nog baka pipparkakshus med klara idag tills tävlingen på lördag;) PARTAJ!
och ja, jaf sa PipparKaksHus :)
lägger in mitt fina bidrag senare, och bilder från söndag, har dansuppvisning då :)


SÖNDAG - CARLFORSSKA GYMNASIET - SCENEN - typ kl 7

HIPHOP - KÖP BILJETTER PÅ TICNET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar