måndag, december 21

morning sunshine

måste ju bara tillägga att det kommer bli en underbar jul :D
eller ?


helt sjukt, att jag har vaknat varje morgon, med ett leende på läpparna och utan bekymmer, sen i torsdags. i dont understand, mardrömmarna som förföljt mig under 4 års period är som bortblåst.
undrar vad de beror på..
men ska jag vara ärlig, så bryr jag mig inte:D för jag mår ASBRA!

Jag har världens bästa vänner,
världens bästa familj
världens bästa katt :D
världens bästa syn på livet
världens bästa migsjälv

kan de blir bättre?  eeehh nej


kom precis ur duschen, så ska ta nått o käka sen blire nog av till rusta eller nått, har tvingat morsan att köpa sånna mysiga "jul lampor" som alla har, runt balkongstången :)
sen bär det av till arboga och fira jul med morsans släkt. längtar!
malin&jozz<3

bye bye suckerz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar