lördag, oktober 3

senil förfan

seriöst vafan är de för fel på mig?

kan man skylla på att de ligger i släkten så bra.
men fan, så här dåligt minne har ja inte haft förut. Det känns rätt skumt. För nån kan ha sagt till mig 4 sek innan "vi drar till stan". sen frågar jag vad vill du göra idag? lixom ronja, kom igen. skärp dig nu.

men de mest skämmiga är när man inte känner igen folk som hejjar och snackar med en..
am i right ? ahdu. jag skäms rejält när jag får höra i efterhand vad jag gjorde igår osv. vem jag träffade då kommer jag ju minst sannolikt komma ihåg om jag inte kommer ihåg att jag dansade porrigt och gjorde massor av dumma saker.. Sanningen är hård. Jag får helt enkelt bitaihop ochlåtsas som om jag var spiknykter när jag träffade dom och gjorde det jag inte borde gjort. Fast då uppfattas jag inte som normal direkt, men de är jag ju inte så:)


riktig jävla röjjarkväll igår. Bakis till kl 6 ikväll hahaha- men de va de fan värt!

funderar på och tatuera mig snart också... hmm..

hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar