tisdag, mars 16

only human, right

THE PAST IS
like a fucking nightmare you cant wake up from
its allways gonna be there to haunt you
and kick you when youre down
a punch under the belt
and the tears who feels like razorblades
while they slowly drops down on the floor
makes the walls bleed and everything thats sorrounds you
screams

and when the leafs are fallin
and the trees hang low
can you hear me callin
through the blinding snow
your shadow is fading
yeah, its fading away
i need you to
reach out
for me

my image is saying
fuck that, i can handle myself
while my soul is whispering
dare to ask for help

vissnar,
dissar,
missar
allt som jag borde glädjas åt istället
men vem orkar sätta på ett leende varje gång man mår skit
skönare att ta ut det och bedöva det med en droppe sprit
eller bara bedöva smärtan med andra hjälpmedel
men det skulle få mig att bli svag
ändå så sätter jag på det där leendet varje dag
och ser nya människor passera förbi dubbelt så fort
medans jag står kvar i mitten och undrar va fan har jag gjort.

blandade känslor som tar över mitt sinne
sluta lek med mitt samvete och minne

over and out 'ronjaerberth
valde en ful bajsfärg för att ibland e allt bajs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar